Politica de plăți, rambursări și burse

Toate plățile pe acest site pot fi efectuate doar cu cardul în condiții de siguranță maximă. Lucrăm cu unul dintre cei mai mari operatori internaționali de plăți online și, de fiecare dată când e posibil, vi se cere și o confirmare suplimentară a plății prin SMS sau prin aplicația băncii dumneavoastră.

  • Doar după efectuarea acestui al doilea pas și doar dacă sunt suficiente fonduri pe card.
  • De aceea, dacă nu aveți imediat acces la curs, cel mai probabil plata nu a fost finalizată și ne puteți contacta pentru ajutor suplimentar.
  • Confirmarea suplimentară a plăților este necesară doar la achiziția inițială a abonamentului, nu și la reînnoirile automate ale acestuia.

Atenție! Confirmarea comenzii primite pe email nu înseamnă și confirmarea plății. Este posibil ca plata să nu se finalizeze din mai multe motive, iar accesul la pregătiri nu este acordat. Dacă sunteți în această situație, vedeți dacă plata a fost finalizată în doi pași și apoi ne puteți contacta pentru investigarea plății și rezolvarea situației.

Abonamentele

Cele mai multe servicii sunt oferite pe bază de abonament lunar cu reînnoire automată. Acestea pot fi achiziționate la fel ca orice alt produs de pe marile platforme de e-commerce (cum ar fi Emag, spre exemplu).

Cursurile și programele de pregătire pentru Evaluare Națională, Balacalaureat sau admitere la academia și școlile de poliție și jandarmi, chiar dacă pot necesita o singură achiziție și nu un abonament cu reînnoire automată, oferă o durată de acces limitată (minimum o lună de zile), menționată în pagina cursului sau pagina de achiziție a acestuia. Dincolo de această perioadă, accesul la resursele cursului se pierde, pentru a avea în continuare acces la ele necesitând o nouă achiziție.

Abonamentele sunt cu reînnoire lunară automată și se pot anula oricând. Ele au o durată nelimitată, perioada de reînnoire fiind o lună de zile. Obligația anulării abonamentelor, atunci când nu mai e nevoie de ele, revine utilizatorului. De asemenea, nu există fracțiuni de abonament și nici nu se rambursează / reportează zilele de abonament nefolosite.

Dacă nu doriți ca abonamentul să se reînnoiească automat, atunci îl puteți anula. În acest caz, accesul la toate resursele cursurilor / programului de pregătire se va păstra pe toată perioada acoperită de ultima plată efectuată. După această perioadă se va întrerupe accesul la orice resursă legată de cursurile / programele de pregătire în cauză.

Dacă doriți să reluați pregătirea, puteți să vă faceți un alt abonament, progresul dumneavoastră fiind păstrat.

Dacă la reînnoire nu sunt suficiente fonduri pe card (costul abonamentului + taxele bancii dumneavoastră pentru tranzacție), abonamentul nu se va reînnoi, va fi anulat, iar accesul la cursuri și programele de pregătire vor fi întrerupte. Abonamentele anulate nu se mai pot reînnoi, este nevoie să vă faceți alt abonament pentru a continua pregătirea.

Atenție!

  • Vă rugăm să nu vă faceți mai mult de un cont pe această platformă! Dacă aveți probleme de conectare, vă rugăm să ne contactați pentru a vă oferi suport. A vă face un alt cont nu va rezolva problemele, ci e posibil să producă altele, cum ar fi să vă faceți două abonamente în același timp, câte unul pentru fiecare cont în parte.

Gratuități și Burse

Suntem unici în piața din România inclusiv prin faptul că oferim burse de pregătire gratuită pe platforma noastră pentru copiii și tinerii până în 26 de ani împliniți care se încadrează în una dintre următoarele categorii:

  1. Provin din sistemul de ocrotire a copiilor din România;
  2. Sunt orfani de un părinte sau de ambii părinți;
  3. Au părinți sau frați / surori cu boli aflate în fază terminală.
  4. Alte situații pe care le putem analiza în mod individual. În acest caz bursele pot fi parțiale, adică acoperim doar o parte din costuri.

Bursele constau în acoperirea cheltuielilor cu pregătirea pe această platformă, atât cât va fi nevoie și cât timp sunt îndeplinite condițiile de mai sus.

În afară de burse, oferim pregătire limitată gratuită astfel:

  1. Accesul gratuit la prima sesiune de pregătire interactivă la care participă, pe bază de solicitare în comentarii la postările noastre de pe rețelele sociale. Accesul gratuit de face o singură dată / utilizator / materie.
  2. Primul capitol din fiecare curs în parte de pe această platformă este cu acces gratuit indiferent de situație și cuprinde accesul la lecțiile video, fișele de teorie și testele cu grile cu autocorectare.
  3. Prin intermediul clipurilor video postate pe canalul nostru de Youtube. Vă recomandăm să vă abonați la el pentru că postăm lucruri utile în mod frecvent.
  4. Prin intermediul miilor de grile cu corectare automată pe care le puteți lucra în mod gratuit pe această platformă.

Termeni și condiții de rambursare

Produsele noastre fiind, de fapt, servicii online, care pot fi imediat consumate, rambursăm doar plățile făcute pentru acestea în termen de 5 zile de la acordarea accesului la servicii, la care se adaugă perioada de încercare gratuită, dacă aceasta a fost oferită.

Pentru că toate achizițiile pe această platformă se fac exclusiv prin plata online cu cardul, rambursările se fac prin operatorul internațional de plăți cu care lucrăm.

  • Acesta are un termen maxim de rambursare de 10 zile de la primirea comenzii de rambursare de către operatorul de plăți de la noi, însă, de cele mai multe ori, termenul real e mult mai mic, de 2-3 zile de la data ordonării rambursării către operatorul de plăți și confirmarea acesteia către dumneavoastră. La confirmare veți primi și dovada rambursării în format pdf.

  • Se poate întâmpla chiar ca sumele nici să nu fi plecat efectiv (sumele apar ca fiind blocate, nu și transferate) din contul dumneavoastră în anumite situații, dacă rambursarea a fost făcută la scurt timp de la efectuarea plății.

  • Rambursarea, dacă s-a depășit termenul menționat anterior, nu poate fi efectuată sub niciun motiv, chiar dacă serviciul nu a fost folosit, dacă noi am continuat oferirea serviciului celorlalți utilizatori.

Informațiile de care avem nevoie pentru a putea face rambursarea

La solicitarea rambursării în termenul stabilit mai sus nu e nevoie să prezentați nicio dovadă a plății sau vreo factură pentru că vom verifica noi in sistem dacă plata a fost înregistrată sau nu. Tot ce trebuie să ne spuneți atunci când ne solicitați rambursarea:

  1. Numele (obligatoriu)
  2. Adresa de email a contului (obligatoriu)
  3. Motivul pentru care doriți rambursarea (opțional). Această informație ne oferă posibilitatea de a ne cunoaște mai bine clienții și de a îmbunătăți în permanență serviciile oferite.

Solicitările de rambursare pot fi trimise pe email utilizând adresa de pe care ati primit factura sau folosind numărul de whatsapp din subsolul acestui site.

Siguranța plăților și a datelor dumneavoastră

  • Avem sisteme sofisticate de detectare și blocare a spamului și a tentativelor de forță brută, precum și a altor atacuri malițioase.

  • Îmbunătățim și actualizăm în permanență toate soluțiille de securitate online pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență cât mai sigură pe această platformă.

  • Toate paginile platformei beneficiază desoluția SSL, astfel încât datele transmise către și de la platforma noastră (datele cardului, parole etc.) sunt securizate, neputând fi interceptate și decodificate de o terță parte.

  • Lucrăm cu unul dintre cei mai siguri și mai mari operatori internațional de plăți online. Plățile efective se desfășoară pe o pagină securizată aparținînd operatorului de plăți Stripe.

  • Parolele sugerate sunt sofisticate, mai greu de spart prin acțiuni de tip forță brută.
    • Blocăm IP-ul utilizatorului dacă detectăm că cineva încearcă să se conecteze la contul dumneavoastră folosid credențiale eronate sau aleatorii.
    • Dacă sunteți chiar dumneavoastră cel care încearcă asta, acum știți de ce vă apare după mai mult de 5 încercări nereușite faptul că IP-ul dumneavoastra a fost blocat temporar. E pentru protecția și siguranța datelor dumneavoastră.
    • După o oră sau 3 ore puteți încerca iarăși.
    • Vă sfătuim ca, înainte de a încerca iarăși, să vă schimbați/actualizați parola.

  • Oferim posibilitatea de a seta accesul 2FA (accesul cu doi factori de autentificare, sau autentificarea în doi pași). Detalii aveți la finalul paginii Contul meu.

  • Pentru că nicio măsură de siguranță nu poate fi considerată inutilă, recomandăm, suplimentar:
    • Delogarea din cont imediat ce ați terminat lucrul pe platformă și nu mai reveniți timp de câteva ore.
    • ștergerea cardului din cont și chiar a contului după ce nu mai folosiți platforma noastră. Puteți face acest lucru din secțiunea Contul meu – Metode de plată.

Ai întrebări?

Contactează-ne folosind datele din susbsolul acestei pagini.