Itemi: 60
Timp de lucru: 180 de minute
0 din 60 Întrebări finalizat
Grile :
Ai finalizat deja înainte test . Nu îl poți parcurge din nou.
Test is loading…
You must sign in or sign up to start the test.
Trebuie să finalizezi mai întâi următoarele:
Ai răspuns corect la 0 din 60 Întrebări
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai obținut 0 din 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Scorul mediu al celorlalți candidați |
|
Scorul tău |
|
În aplicarea prevederilor Ordinului M.F.P. nr. 1792 / 2002, ordonanțarea de plată este:
Potrivit reglementărilor legale prevăzute de Ordinul M.I.R.A. nr. 597 / 2008, devizul general întocmit la faza de proiectare – studiu de fezabilitate / documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii se actualizează prin grija beneficiarului, ori de câte ori este necesar, dar de regulă, în următoarea situaţie:
Conform reglementărilor Instrucţiunilor M.I.R.A. nr. 664 / 2008, se admit lucrări de recompartimentare, cum sunt desfiinţarea sau crearea de ziduri neportante şi practicarea de goluri în zidurile de compartimentare, în situaţia în care nevoile de muncă impun astfel de modificări. Acestea se execută după:
În concordanţă cu prevederile H.G. nr. 273 / 1994, cartea tehnică a construcţiilor este structurată și trebuie să conţină următoarele:
În conformitate cu Legea nr. 10 / 1995, prevederile din cartea tehnică a construcţiei referitoare la exploatare sunt obligatorii pentru:
Pentru respectarea prevederilor Legii nr. 10 / 1995, verificarea calităţii lucrărilor executate pentru realizarea construcţiilor şi a intervențiilor la construcţiile existente, pentru care se emit, în condiţiile legii, autorizaţii de construire sau de desființare, este obligatorie şi se efectuează prin:
În conformitate cu reglementările stipulate de Legea nr. 10 / 1995, postutilizarea construcţiilor cuprinde activităţile de:
Conform metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, reglementată prin Ordinul M.I.R.A. nr. 597 / 2006, pe parcursul derulării investiţiei, se poate face compensarea cheltuielilor între capitolele / subcapitolele de cheltuieli cuprinse în devizul general?
În conţinutul subcapitolului de cheltuieli 3.6. Asistenţă tehnică, astfel cum este el definit în Ordinul M.I.R.A. nr. 597 / 2008, se includ cheltuielile efectuate, după caz, pentru:
În aplicarea prevederilor H.G. nr. 273 / 1994, investitorul va organiza începerea recepţiei în maximum ……… zile de la notificarea terminării lucrărilor şi va comunica data stabilită: membrilor comisiei de recepţie, executantului şi proiectantului.
În funcţie de destinaţie, spaţiile din administrarea Ministerului Afacerilor Interne, în sensul Normelor metodologice, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 243 / 2011, sunt:
Propunerile pentru scoaterea din funcţiune a construcţiilor, conform dispoziţiilor Instrucţiunilor M.A.I. nr. 167 / 2009 se fac în baza:
Conform prevederilor H.G. nr. 925 / 1995, în îndeplinirea activităţilor specifice, expertul tehnic atestat are şi următoarea obligaţie:
În cazuri justificate, prelungirea valabilităţii unei autorizaţii de construire se poate face o singură dată şi pentru o perioadă nu mai mare de:
Perioada de garanţie impusă a fi prevăzută în contractele încheiate între părţi, conform prevederilor Legii nr. 10 / 1995, pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă A şi B, va avea o durată minimă de:
Potrivit dispoziţiilor Instrucţiunilor M.A.I. nr. 664 / 2008, o reparaţie capitală a unei construcţii se consideră eficientă din punct de vedere economic dacă:
În conformitate cu prevederile H.G. nr. 273 / 1994, comisia de recepţie la terminarea lucrărilor examinează obligatoriu, cel puţin:
Potrivit dispoziţiilor Instrucţiunilor M.A.I. nr. 114 / 2013, prin data constatării existenţei pagubei se înţelege:
Printre obligaţiile principale stipulate de Legea nr. 10 / 1995 pentru executanţii lucrărilor de construcţii, se regăseşte:
Constituie pagube, în sensul IMAI nr. 114 / 2013, contravaloarea:
În conformitate cu prevederile IMAI nr. 114 / 2013, răspunderea materială a personalului se poate stabili numai dacă sunt întrunite, cumulativ, următoarele condiţii:
În conformitate cu prevederile IMAI nr. 167 / 2009, listele mijloacelor fixe propuse pentru scoaterea din funcţiune trebuie să fie însoţite, după caz, de următoarele documente justificative:
Conform prevederilor IMAI nr. 167 / 2009, mijloacele fixe pot fi scoase din funcţiune dacă, potrivit legii, au durata de utilizare îndeplinită şi numai dacă îndeplinesc cel puţin una dintre următoarele condiţii:
În conformitate cu prevederile IMAI nr. 167 / 2009, scoaterea din funcţiune a mijloacelor fixe cu durata normală de utilizare îndeplinită sau înainte de expirarea duratei normale de utilizare se aprobă astfel
În baza prevederilor OMAI nr. 231 / 2012, o copie a listelelor de inventariere cuprinzând valorile materiale aflate în custodie, primite pentru reparat sau transformat, se trimite unităţii care le are în proprietate ori administrare în termen de cel mult:
Conform prevederilor OMAI nr. 231 / 2012, pentru buna desfăşurare a operaţiunilor de inventariere, ordonatorilor de credite, şefilor de compartimente şi gestionarilor le revine obligaţia să asigure condiţii corespunzătoare de lucru comisiei de inventariere, prin:
În conformitate cu prevederile OMAI nr. 231 / 2012, membrii comisiilor de inventariere au următoarele obligaţii:
În baza prevederilor OMAI nr. 231 / 2012, comisiile de inventariere se compun din:
Conform prevederilor OMAI nr. 231 / 2012, inventarierea anuală a elementelor patrimoniale se execută
În conformitate cu prevederile OMAI nr. 231 / 2012, unităţile au obligaţia să efectueze inventarierea generală a patrimoniului:
În conformitate cu prevederile Legii nr. 218 / 2002, inspectorul general al Inspectoratului General al Poliţiei Române este abilitat:
Conform prevederilor OG nr. 27 / 2002, în situaţia în care aspectele sesizate prin petitie necesită o cercetare mai amănuntită, conducătorul autorităţii sau institutiei publice poate prelungi termenul de soluţionare:
Potrivit prevederilor Legii nr. 218 / 2002, în aplicarea legii, inspectorul general al Inspectoratului General al Poliţiei Române emite:
În conformitate cu prevederile H.G. nr. 585 / 2002, informaţiile secrete de stat sunt informaţiile a căror divulgare poate prejudicia siguranța naţională şi apărarea ţării şi care, în funcţie de importanţa valorilor protejate, se includ în următoarele niveluri de secretizare prevăzute de lege:
Conform prevederilor H.G. nr. 585 / 2002, informaţiile se declasifica dacă:
În conformitate cu prevederile Legii nr. 360 / 2002, polițistul este obligat:
Conform prevederilor Legii nr. 360 / 2002, poliţistului îi este interzis, în orice împrejurare:
În conformitate cu prevederile Legii nr. 360 / 2002, constituie abateri disciplinare, dacă nu au fost săvârşite în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracţiuni, următoarele fapte săvârşite de poliţist, comise cu vinovăţie:
În conformitate cu prevederile O.G. nr. 27 / 2002, autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă, în termen de:
În conformitate cu prevederile H.G. nr. 585 / 2002, termenele de clasificare a informaţiilor secrete de stat, pe niveluri de secretizare, cu excepția cazului când acestea necesită o protecție mai îndelungată, sunt de până la
În baza prevederilor H.G. nr. 585 / 2002, structura / funcţionarul de securitate are următoarele atribuții generale:
Conform prevederilor H.G. nr. 585 / 2002, măsurile de protecţie a informaţiilor clasificate vor fi stabilite în raport cu:
Potrivit prevederilor O.G. nr. 27 / 2002, petițiile greşit îndreptate vor fi trimise autorităţilor sau instituţiilor publice care au ca atribuţii rezolvarea problemelor sesizate, urmând ca petiţionarul să fie înştiinţat despre aceasta în termen de:
Conform prevederilor Legii nr. 218 / 2002, Poliţia Română are următoarea structură organizatorică:
În conformitate cu prevederile Legii nr. 218 / 2002, Poliţia Română are următoarele atribuţii principale:
Potrivit dispoziţiilor Instrucţiunilor M.A.I. nr. 664 / 2008, în cadrul urmăririi curente a construcţiilor, la apariţia unor deteriorări ce pot afecta rezistenţa, stabilitatea şi durabilitatea acestora, unitatea de administrare solicită sprijinul:
Recepţia lucrărilor de construcţii de orice categorie şi instalaţii aferente acestora se efectuează atât la lucrări noi, cât şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează:
În conformitate cu prevederile Legii nr. 10 / 1995, sistemul calităţii în construcţii reprezintă ansamblul de structuri organizatorice, responsabilităţi, regulamente, proceduri şi mijloace, care concură la realizarea calităţii construcţiilor în toate etapele de:
Potrivit prevederilor H.G. nr. 273 / 1994, pentru construcţiile din categoria de importanţă excepţională, având în vedere gradul de risc sub aspectul siguranţei, destinaţia, modul de utilizare, complexitatea şi volumul lucrărilor care fac obiectul recepţiei, comisiile de recepţie pentru construcţiile și instalaţiile aferente acestora, numite de investitor vor fi alcătuite din cel puţin:
În perioada de execuţie a lucrărilor la construcţii şi instalaţiile aferente acestora, dirginţii de şantier au obligaţia legală de a:
Aprobarea executării lucrărilor de reparaţii curente asupra construcțiilor şi a documentaţiilor tehnico-economice de execuţie conform dispoziţiilor Instrucţiunilor M.I.R.A. nr. 664 / 2008, se dă de către şeful unităţii de administrare, în baza:
Până la ce dată a fiecărui an calendaristic se transmit către Direcţia Generală Logistică a M.A.I., situaţiile privind necesarul de locuinţe, defalcat pe judeţe, localităţi, priorităţi şi structuri de apartamente?
Una dintre obligaţiile principale ale proiectanţilor reglementată de Legea nr. 10 / 1995 constă în:
Conform Normelor de întocmire a cărţii tehnice a construcţiei, aprobate prin H.G. nr. 273 / 1994, procesele-verbale de recepţie a terenului de fundare, a fundațiilor şi structurii de rezistenţă, procesele-verbale de admitere a fazelor determinante vor fi parte componentă din:
În conţinutul Ordinului M.F.P. nr. 1792 / 2002, creditul de angajament reprezintă:
Ca obligaţie principală a investitorilor care finanţează şi realizează investiţii sau intervenţii la construcţiile existente în sensul Legii nr. 10 / 1995, este consemnată și următoarea:
În conţinutul Ordinului M.F.P. nr. 1792 / 2002, creditul bugetar este definit astfel:
Termenul legal stipulat de Legea nr. 50/1991 pentru emiterea autorizaţiei de construire pentru executarea lucrărilor de bază şi a celor aferente organizării executării lucrărilor este de:
În sensul procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, conform celor stipulate de Ordinul M.D.R.T. nr. 1496 / 2011, dirigintele de şantier este:
BUNA SEARA,ASA AVEA NEVOIE SI DE ALTE TESTE GRILA DACA SE POATE VA ROG FRUMOS.