Itemi: 60
Timp de lucru: 180 de minute
0 din 60 Întrebări finalizat
Grile :
Ai finalizat deja înainte test . Nu îl poți parcurge din nou.
Test is loading…
You must sign in or sign up to start the test.
Trebuie să finalizezi mai întâi următoarele:
Ai răspuns corect la 0 din 60 Întrebări
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai obținut 0 din 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Scorul mediu al celorlalți candidați |
|
Scorul tău |
|
Conform Instrucţiunilor M.A.I. nr. 636 / 2005, privind producerea şi folosirea animalelor de serviciu în structurile M.A.I., evaluarea cuplurilor chinologice se realizează prin:
Potrivit Instrucţiunilor M.A.I. nr. 636 / 2005, privind producerea şi folosirea animalelor de serviciu în structurile M.A.I., unul din documentele în care se materializează antrenamentul și folosirea câinilor de serviciu în activităţile specifice structurilor M.A.I., îl reprezintă:
În conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 55 / 2002, privind regimul de deţinere al câinilor periculoși sau agresivi, una din condiţiile obligatorii care trebuie îndeplinite de proprietarii sau deţinătorii temporari ai câinilor agresivi, este:
Potrivit O.U.G. nr. 55 / 2002, privind regimul de deţinere al câinilor periculoşi sau agresivi, dresajul şi antrenamentul câinilor agresivi sunt permise:
În conformitate cu prevederile Instrucţiunilor M.A.I. nr. 636 / 2005, privind producerea şi folosirea animalelor de serviciu în structurile M.A.I., atestarea conductorilor şi câinilor de serviciu, efectuată cu ocazia evaluărilor desfășurate de specialişti din inspectoratele generale (similare) este valabilă:
Conform Instrucţiunilor M.A.I. nr. 636 / 2005, privind producerea şi folosirea animalelor de serviciu în structurile M.A.I. antrenamentul câinilor de serviciu în structurile M.A.I. se execută, astfel:
În conformitate cu prevederile Instrucţiunilor M.A.I. nr. 167 / 2009, privind scoaterea din funcţiune, valorificare şi casarea bunurilor în unităţile M.A.I., scoaterea din funcțiune a animalelor de serviciu se efectuează când îndeplinesc una dintre următoarele condiţii:
Conform Ordinului M.A.I. nr. 212 / 2010 (actualizat), privind procedurile de lucru pentru activităţile autorităţilor naţionale competente din cadrul M.A.I. aferente semnalărilor din S.I.N.S. şi S.I.S. pentru crearea unei semnalări se introduc în mod obligatoriu cel puţin următoarele date:
Conform Ordinului M.A.I. nr. 212 / 2010 (actualizat), privind procedurile de lucru pentru activităţile autorităţilor naţionale competente din cadrul M.A.I. aferente semnalărilor din S.I.N.S. şi S.I.S., categoriile de bunuri care pot face obiectul semnalărilor privind bunuri căutate pentru a fi confiscate sau folosite ca probe în cursul procedurilor penale sunt următoarele:
Conform Ordinului M.A.I. nr. 212 / 2010 (actualizat), privind procedurile de lucru pentru activităţile autorităţilor naţionale competente din cadrul M.A.I. aferente semnalărilor din S.I.N.S. şi S.I.S., semnalările cu privire la persoanele căutate în vederea participării la o procedură judiciară se introduc în SINS/SIS pentru următoarele categorii de
Conform O.G. 2 / 2001 (actualizată), în situaţia în care o faptă a fost urmărită ca infracţiune şi ulterior s-a stabilit că ea constituie contravenţie, prescripţia aplicării sancţiunii contravenţionale nu curge pe tot timpul cât cauza s-a aflat în faţa organelor de cercetare sau urmărire penală ori în fața instanţei de judecată. Prescripţia operează totuși dacă:
În conformitate cu prevederile Legii nr. 61 / 1991 (republicată) pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii şi liniştii publice, servirea cu băuturi alcoolice în localuri publice şi în afara acestora pe timpul desfăşurării adunărilor publice, grevelor, manifestărilor sportive sau altor asemenea întruniri publice, în imediata apropiere, precum şi consumul de băuluri alcoolice în astfel de condiţii de către participanţi, se sancţionează contravenţional cu amendă şi complementar cu:
Potrivit O.M.A.I. nr. 182 / 2009, privind procedura cercetării la faţa locului, specialistul criminalist întocmeşte planşa fotografică cu aspectele consemnate în procesul-verbal de cercetare la faţa locului:
Constituirea unui grup format din trei sau mai multe persoane, în scopul de a săvârşi acţiuni ilicite, contrare ordinii şi liniştii publice şi normelor de convieţuire socială, precum şi actele de încurajare sau sprijinire, sub orice formă, a unor astfel de grupuri de persoane, care incită la dezordine socială, constituie:
Conform Legii nr. 360 / 2002, privind Statutul Poliţistului, acesta poate fi recompensat prin:
Conform Legii nr. 360 / 2002, privind Statutul Poliţistului, în cazul contestării aplicării unei sancțiuni disciplinare, decizia motivată a şefului unităţii ierarhic superioare se comunică poliţistului sancţionat disciplinar în termen de:
Potrivit H.G. nr. 991 / 2005 pentru aprobarea Codului de Etică şi Deontologie al Poliţistului, unul din principiile care guvernează conduita profesională a poliţistului, este:
Potrivit Legii nr. 360 / 2002, privind Statutul Poliţistului, constituie abatere disciplinară, dacă nu a fost săvârșită în astfel de condiții, încât, în condiții penale, să fie considerată infracțiune, următoarea faptă săvârşită de poliţist, comisă cu vionovăţie:
Potrivit Legii nr. 544 / 2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, se exceptează de la accesul liber al cetăţenilor următoarele informaţii:
Potrivit O.M.A.L. nr. 182 / 2009, privind procedura cercetării la faţa locului, ofiţerii şi agenții de poliţie ajunşi primii la locul producerii evenimentului ori săvârşirii faptei iau următoarele măsuri:
Conform O.M.A.I. nr. 56 / 2014 pentru, aprobarea Normelor Metodologice privind înregistrarea, evidența unitară, circuitul sesizărilor penale şi coordonarea administrativă a activităţilor dispuse organelor de poliţie de către procuror, planul de cercetare nu se întocmeşte în dosarele penale repartizate spre soluţionare în care:
Conform O.M.A.I. nr. 56 / 2014, pentru aprobarea Normelor Metodologice privind înregistrarea, evidența unitară, circuitul sesizărilor penale şi coordonarea administrativă a activităţilor dispuse organelor de poliţie de către procuror, în cazul sesizărilor privind săvârşirea unor infracţiuni pe teritoriul unui stat membru al Uniunii Europene, organele de cercetare penală ale poliţiei judiciare procedează la înregistrarea actului de sesizare:
Potrivit Dispoziţiei inspectorului general al Poliţiei Române nr. 9 / 2014, privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor specifice Poliţiei Române privind supravegherea persoanelor faţă de care a fost dispusă măsura controlului judiciar, controlului judiciar pe cauţiune sau arestului la domiciliu, polițistul desemnat cu supravegherea întocmește pentru fiecare persoană supravegheată câte un dosar de supraveghere în care va include cel puţin:
Potrivit Dispoziţiei inspectorului general al Poliţiei Române nr. 9 / 2014, privind organizarea şi desfășurarea activităţilor specifice Poliţiei Române privind supravegherea persoanelor faţă de care a fost dispusă măsura controlului judiciar, controlului judiciar pe cauţiune sau arestului la domiciliu, dosarul persoanei arestate la domiciliu cuprinde:
Potrivit Codului Penal, infracţiunea este:
Potrivit Codului Penal, autorul este:
Potrivit Codului Penal, constituie măsură educativă neprivativă de libertate:
Potrivit Codului Penal, pe durata executării măsurilor educative neprivative de libertate, instanţa poate impune minorului una sau mai multe dintre următoarele obligaţii:
Potrivit Codului Penal, constituie infracţiunea de lovirea sau alte violenţe şi:
Potrivit Codului Penal, raportul sexual, actul sexual oral sau anal cu o persoană, săvârşit prin constrângere, punere în imposibilitate de a se apăra ori de a-şi exprima voinţa sau profitând de această stare constituie infracțiunea de:
Potrivit Codului Penal, constituie infracțiunea de tâlhărie calificată, tâlhăria săvârşită în următoarea împrejurare:
Potrivit Codului de Procedură Penală, acţiunea penală nu poate fi pusă în mişcare, iar când a fost pusă în mişcare nu mai poate fi exercitată dacă:
Potrivit Codului de Procedură Penală, subiecţii procesuali principali sunt:
Potrivit Codului de Procedură Penală, procesul-verbal cuprinde:
Potrivit Codului de Procedură Penală, durata totală a arestării preventive a inculpatului în cursul urmăririi penale nu poate depăşi un termen rezonabil şi:
Potrivit Codului de Procedură Penală, minorul cu o vârstă mai mică de 16 ani va fi citat:
Conform prevederilor Legii nr. 218 / 2002, privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, Poliţia Română are ca atribuţii principale:
Conform Codului de Etică şi Deontologie al Poliţistului, aprobat prin H.G. nr. 991 / 2005, actele întocmite de poliţie pot face obiectul unui control extern exercitat de către puterea judecătorească, potrivit prevederilor legale în vigoare?
Conform prevederilor Legii nr. 218 / 2002, privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică îşi desfăşoară activitatea în interesul comunităţii și este un organism cu rol:
Având în vedere prevederile Legii nr. 218 / 2002, privind organizarea şi funcționarea Poliţiei Române, polițistul este obligat să intervină şi în afara orelor de program, a atribuţiilor sale de serviciu şi a competenţei teritoriale a unităţii din care face parte în următoarele situaţii:
Concepţia Unitară de organizare, funcţionare şi acțiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, aprobată prin Dispoziţia I.G.P.R. nr. 123 / 2012, precizează că secţia de poliţie rurală este structura care coordonează activitatea mai multor poliţii comunale / posturi de poliţie comunală, grupate în funcţie de:
Polițistul de proximitate, conform Concepţiei Unitare de organizare, funcţionare şi acţiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, are, în principal, următoarele atribuţii:
Conform Concepţiei Unitare de organizare, funcționare şi acţiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, la subunitățile unde nu există ofiţer pentru coordonarea activităţii de cercetare penală desfăşurată de poliţiştii de proximitate, atribuţiile acestuia vor fi îndeplinite de:
Şeful biroului sau formaţiunii de ordine publică din mediul urban coordonează întreaga activitate de ordine publică de pe teritoriul subunităţii din care face parte şi are, în principal, următoarele atribuţii:
Ofiţerul desemnat pentru coordonarea activităţii de cercetare penală desfăşurată de poliţiştii de proximitate are următoarele atribuţii:
Conform Concepţiei Unitare de organizare, funcţionare şi acțiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, agentul de siguranţă publică are, în principal, următoarele atribuţii:
Având în vedere Concepţia Unitară de organizare, funcționare şi acţiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, şeful secţiei de poliţie rurală are, în principal, următoarele atribuţii:
Conform Concepţiei Unitare de organizare, funcţionare şi acţiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, șeful poliţiei comunale / postului de poliţie comunal, pe lângă atribuţiile specifice ajutorului şefului de post, va desfăşura şi următoarele activităţi:
Având în vedere Concepţia Unitară de organizare, funcţionare şi acţiune a structurilor de ordine publică ale Poliţiei Române, evidenţele şi documente necesare îndeplinirii atribuţiilor de serviciu la nivelul biroului sau formaţiunii de ordine publică sunt următoarele:
Conform prevederilor O.M.A.I. nr. 60 / 2010, privind organizarea și executarea activităţilor de menţinere a ordinii și siguranţei publice, cu ocazia acţiunilor organizate în zone cu potenţial criminogen ridicat, instruirea efectivelor angrenate se efectuează de către:
Conform prevederilor O.M.A.I. nr. 60 / 2010, privind organizarea și executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, numărul schimburilor şi intervalul orar al acestora se stabilesc în funcţie de evoluţia situaţiei operative de către:
Conform prevederilor O.M.A.I. nr. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranței publice, zonele de siguranță publică se stabilesc prin dispoziţie de către:
Verificarea modului în care îşi desfășoară activitatea efectivele din dispozitivul de menţinere a ordinii şi siguranței publice, conform prevederilor O.M.A.I. nr. 60 / 2010, privind organizarea și executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, se efectuează de către:
În baza Legii nr. 677 / 2001, pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta:
Conform prevederilor Legii nr. 217 / 2003, pentru prevenirea și combaterea violenţei în familie, victima violenţei în familie are dreptul la:
Cererea pentru emiterea ordinului de protecţie, formulată conform prevederilor Legii nr. 217 / 2003, pentru prevenirea și combaterea violenţei în familie, este de competenţa:
Prin intermediul ordinului de protecţie emis de instanță conform prevederilor Legii nr. 217 / 2003, pentru prevenirea și combaterea violenţei în familie, se poate dispune şi:
Cererile pentru emiterea ordinului de protecţie, formulate în baza Legii nr. 217 / 2003, pentru prevenirea şi combaterea violenţei în familie, se judecă de urgenţă şi, în orice situaţie, soluţionarea acestora nu poate depăși un termen de:
Petiţiile adresate Ministerului Afacerilor Interne, a căror soluţionare este de competenţa altor autorităţi publice, instituţii sau organizaţii legal constituite, se trimit acestora, conform prevederilor O.M.A.I. nr. 190 / 2004, privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de primire, evidenţă, examinarea și soluţionare a petiţţilor, precum şi de primire a cetăţenilor în audienţă în structurile M.A.I., în termen de:
Având în vedere prevederile O.M.A.I. nr. 190 / 2004, privind organizarea şi desfășurarea activităţii de primire, evidenţă, examinarea şi soluţionare a petiţţilor, precum şi de primire acetățenilor în audienţă în structurile M.A.I. în cazuri deosebite care necesită o cercetare îndelungată, termenul de examinare și rezolvare a reclamaţiilor, sesizărilor, cererilor şi propunerilor, precum şi comunicarea răspunsurilor către petenţi, va putea fi prelungit cu: