Itemi: 60
Itemi: 180 de minute
0 din 60 Întrebări finalizat
Grile :
Ai finalizat deja înainte test . Nu îl poți parcurge din nou.
Test is loading…
You must sign in or sign up to start the test.
Trebuie să finalizezi mai întâi următoarele:
Ai răspuns corect la 0 din 60 Întrebări
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai obținut 0 din 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Scorul mediu al celorlalți candidați |
|
Scorul tău |
|
Conform Legii 218 / 2002, privind organizarea și funcționarea Poliției României, inspectorul general al Poliţiei Române este numit prin:
Potrivit prevederilor Legii 218 / 2002, privind organizarea și funcționarea Poliţiei României, atribuţiile şi structura organizatorică ale Inspectoratului General al Poliţiei Române, Direcţiei generale de poliţie a municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene se stabilesc prin:
În conformitate cu prevederile Legii 360 / 2002, privind Statutul Poliţistului, datele şi informaţiile clasificate, potrivit legii, obţinute de poliţist în timpul exercitării atribuţiilor profesionale nu pot fi făcute publice pe o perioada de:
Conform Legii 360 / 2002, privind Statutul Polițistului, destituirea din poliţie constă în:
Potrivit Codului de Etică şi Deontologie al Polițistului, acţiunile în forță desfăşurate de poliţie trebuie subordonate principiilor:
Conform H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naţionale de Protecţie a informaţiilor clasificate în România, informaţiile secrete de stat sunt informaţiile a căror divulgare poate prejudicia siguranţa naţională şi apărarea ţării şi care, în funcţie de importanţa valorilor protejate, se includ în următoarele niveluri de secretizare prevăzute de lege:
În conformitate cu H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naţionale de Protecție a informaţiilor clasificate în România, informaţiile secrete de stat pot fi declasificate prin:
Conform H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naţionale de Protecție a informațiilor clasificate în România, transmiterea informaţiilor clasificate între unităţi se va efectua:
Potrivit H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naţionale de Protecție a informaţiilor clasificate în România, atribuirea aceluiași număr de înregistrare unor documente cu conţinut diferit este:
Conform H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naţionale de Proiecţie a informaţiilor clasificate în România, multiplicarea documentelor clasificate se face:
În conformitate cu H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naționale de Protecție a informaţiilor clasificate în România, distrugerea informaţiilor clasificate înlocuite sau perimate se face numai cu:
Conform H.G. 585 / 2002, pentru aprobarea Standardelor Naţionale de Protecție a informaţiilor clasificate în România, informaţiile strict secrete de importanţa deosebită destinate distrugerii vor fi:
Potrivit prevederilor Legii 182 / 2002, privind protecţia informaţiilor clasificate, clasele de secretizare sunt:
Conform Legii 182 / 2002, privind protecția informaţiilor clasificate, poate face contestaţie la autorităţile care au clasificat informaţia respectivă, împotriva clasificării informaţiilor, duratei pentru care acestea au fost clasificate, precum şi împotriva modului în care s-a atribuit un nivel sau altul de secretizare:
În conformitate cu prevederile Legii 182 / 2002, privind protecţia informaţiilor clasificate, Oficiul Registrului Naţional al Informaţiilor Secrete de Stat este organizat în subordinea:
Conform Legii 544 / 2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, informaţiile de interes public solicitate verbal de către mijloacele de informare în masă vor fi comunicate, de regulă, imediat sau în cel mult:
Potrivit Legii 544 / 2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage:
Conform O.G. 27 / 2002, privind reglementarea activilății de soluţionare a petițiilor, semnarea răspunsului adresat petentului se face de către:
În conformitate cu prevederile O.G. 27 / 2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petițiilor, în situaţia în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare mai amănunțită, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice poate prelungi termenul de soluţionare a petiţiei cu cel mult:
Conform Legii 60 / 1991, privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, pentru organizarea adunărilor publice solicitanţii se vor adresa, în scris:
Conform Legii 60 / 1991, privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, comisia de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice înfiinţată la nivelul consiliilor locale, este formată din:
Potrivit Legii 60 / 1991, privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, decizia prin care se interzice desfăşurarea adunării publice se comunică în scris organizatorului, cu arătarea motivelor care au determinat-o, în termen de:
Conform Legii 60 / 1991, privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, intervenţia în forță va fi aprobată de:
În conformitate cu prevederile Legii 4 / 2008, privind prevenirea şi combaterea violenţei cu ocazia competiţiilor şi a jocurilor sportive, serviciul de asigurare a ordinii şi siguranţei în incinta arenelor sportive se prestează de către:
Potrivit O.U.G. 34 / 2008, privind organizarea şi funcționarea Sistemului Naţional Unic pentru apeluri de urgenţă, structura specializată de preluare şi tratare a apelurilor de urgenţă primite prin centrul unic pentru apeluri de urgenţă, aflată în serviciu permanent, operat de agenţiile specializate de intervenţie este:
În conformitate cu prevederile O.U.G. 34 / 2008, privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional Unic pentru apeluri de urgenţă, administratorul SNUAU este:
Potrivit O.U.G. 34 / 2008, privind organizarea și funcţionarea Sistemului Naţional Unic pentru apeluri de urgenţă, apelarea abuzivă a numărul unic pentru apeluri de urgenţă 112 constituie
În conformitate cu prevederile Ordinul M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranței publice, organizarea în mod integrat a activităţilor curente pentru menţinerea ordinii şi siguranţei publice pe teritoriul unităţilor administrativ-teritoriale se realizează de către:
Potrivit Ordinului M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranței publice, documentul operativ de lucru prin care se organizează anual activitatea pentru menţinerea ordinii şi siguranţei publice pe teritoriul unui judeţ / municipiului Bucureşti este:
Conform Ordinului M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranței publice, se pot constitui zone speciale de siguranță publică prin:
În conformitate cu prevederile Ordinul M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea aclivităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, măsura de constituire a zonei speciale de siguranță publică încetează:
Conform Ordinului M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea aclivităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, intervenţia la evenimentele semnalate se realizează pe principiul:
Conform Ordinului M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranței publice, pentru fiecare eveniment la care s-a intervenit se întocmeşte, în mod obligatoriu:
Potrivit Ordinului M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea activităților de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, înainte de a interveni la un eveniment atunci când se sesizează din oficiu sau este sesizat de cetăţeni ori în cel mai scurt timp posibil, şeful patrulei comunică despre aceasta:
Conform Ordinului M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea aclivilăţilor de menţinere a ordinii şi siguranței publice, modelul Fişei de intervenţie la eveniment se stabileşte prin:
În conformitate cu prevederile Ordinul M.A.I. 60 / 2010, privind organizarea şi executarea aclivităților de menţinere a ordinii şi siguranței publice, verificarea modului în care îşi desfăşoară activitatea efectivele din dispozitivul de menţinere a ordinii şi siguranței publice se efectuează de către:
În conformitate cu prevederile Regulamentului, privind gestionarea situaţiilor de urgenţă specifice tipurilor de risc repartizate Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobat prin ordinul M.A.I. 181 / 2010, pentru îndeplinirea funcţiilor de sprijin pe timpul gestionării situaţiilor de urgență, IGPR şi structurile subordonate execută una dintre următoarele tipuri de misiuni:
Potrivit Regulamentului de Aplicare a măsurilor de protecție civilă în unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobat prin ordinul M.A.I. 224 / 2011, una dintre misiunile specifice structurilor de poliţie este:
În conformitate cu prevederile Regulamentului de Aplicare a măsurilor de protectie civilă în unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobat prin ordinul M.A.I. 224 / 2011, unităţile M.A.I. realizează şi menţin cooperarea pe timpul intervenţiei în situaţii de urgenţă prin:
În conformitate cu prevederile Strategiei naționale de ordine şi siguranță publică 2015- 2020, aprobată prin H.G. 779 / 2015, una dintre cele 7 amenințări actuale identificate de Europol, în urma analizării tuturor tendinţelor, de care statele membre vor trebui să ţină cont în momentul în care îşi vor formula direcţiile de acţiune în ceea ce priveşte combaterea criminalităţii organizate, este:
Potrivit ordinului M.A.I. 5 / 2017, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi a transporturilor speciale aparținând Ministerului Afacerilor Interne, analiza de risc pentru bunurile aparținând M.A.I. şi raportul aferent acesteia se efectuează, respectiv se întocmeşte potrivit normelor interne, aprobate prin:
În conformitate cu prevederile ordinului M.A.I. 5 / 2017, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi a transporturilor speciale aparținând Ministerului Afacerilor Interne, instruirea personalului pentru executarea pazei se realizează de către şeful dispozitivului de pază sau de persoane nominalizate prin ordin / dispoziţie zilnică a comandantului / şefului structurii M.A.I.:
Potrivit Concepţiei unitare privind modul de acţiune al efectivelor de poliție pentru preluarea şi rezolvarea evenimentelor semnalate prin sistemul naţional unic pentru apeluri de urgență, aprobată prin Dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, nr. 207 / 2006, timpul de preluare a apelului cuprinde:
Conform Concepţiei unitare privind modul de acţiune al efectivelor de poliție pentru preluarea şi rezolvarea evenimentelor semnalate prin sistemul naţional unic pentru apeluri de urgență, aprobată prin Dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, nr. 207 / 2006, timpul scurs din momentul încheierii achiziţionării datelor necesare intervenţiei până în momentul alertării echipelor de poliţie reprezintă:
Conform Concepţiei unitare privind modul de acţiune al efectivelor de poliţie pentru preluarea şi rezolvarea evenimentelor semnalate prin sistemul naţional unic pentru apeluri de urgență, aprobată prin Dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, nr. 207 / 2006, timpul scurs din momentul preluării apelului de la operatorul S.T.S. de către dispecerul de poliţie din cadrul Centrului Operaţional şi Apeluri de Urgenţă până în momentul achiziţionării datelor necesare intervenţiei pentru soluţionarea evenimentului semnalat reprezintă:
Conform prevederilor Concepţiei unitare privind modul de acțiune al efectivelor de poliţie pentru preluarea şi rezolvarea evenimentelor semnalate prin sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă, aprobată prin Dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, nr. 207 / 2006, apelul unic de urgenţă – 112 este preluat de la apelant de către:
Potrivit Concepţiei unitare privind modul de acţiune al efectivelor de poliție pentru preluarea şi rezolvarea evenimentelor semnalate prin sistemul naţional unic pentru apeluri de urgență, aprobată prin Dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, nr. 207 / 2006, pentru reducerea timpului de reacţie al intervenţiei la evenimentele sesizate prin sistemul 112, având în vedere că majoritatea apelurilor privesc siguranţa cetăţeanului, după primirea apelurilor, pentru verificarea veridicităţii acestora şi luarea primelor măsuri polițienești, la locul indicat în sesizare se vor deplasa:
Conform Concepţiei unitare privind modul de acţiune al efectivelor de poliție pentru preluarea şi rezolvarea evenimentelor semnalate prin sistemul naţional unic pentru apeluri de urgență, aprobată prin Dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, nr. 207 / 2006, finalizarea activităţilor sau încetarea acţiunii Năvodul sunt dispuse de:
Potrivit prevederilor Legii 218 / 2002, privind organizarea și funcționarea Poliției României, regulamentele de organizare şi funcţionare ale unităţilor teritoriale din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române se aprobă de către:
Conform prevederilor Legii 218 / 2002, privind organizarea și funcţionarea Poliţiei României, una dintre principalele atribuții ale Poliţiei Române o reprezintă:
Potrivit Legii 218 / 2002, privind organizarea și funcționarea Poliţiei României, urmărirea penală se efectuează în mod obligatoriu de procuror în cazul infracţiunilor săvârşite de poliţiştii care:
Conform Legii 218 / 2002, privind organizarea și funcționarea Poliţiei României, polițistul încadrat în Inspectoratul General al Poliţiei Române are competenţă teritorială:
În conformitate cu prevederile Legii 360 / 2002, privind Statutul Poliţistului, actul administrativ prin care se dispune sancţionarea polițistului se emite în termen de:
Conform Legii 360 / 2002, privind Statutul Poliţistului, polițistul poate contesta sancţiunea disciplinară, în termen de:
Potrivit prevederilor Legii 544 / 2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, în cazul în care solicitarea de informaţii implică realizarea de copii de pe documentele deţinute de autoritatea sau instituţia publică, costul serviciilor de copiere este suportat de:
Conform prevederilor Legii 544 / 2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, informaţiile care favorizează sau ascund încălcarea legii de către o autoritate sau o instituţie publică:
Conform prevederilor O.U.G. 34 / 2008, privind organizarea şi funcționarea Sistemului Național unic pentru apeluri de urgenţă, utilizarea intenţionată a numărului 112 pentru determinarea alarmării sau intervenţiei agenţiilor specializate de intervenţie în mod nejustificat reprezintă:
În conformitate cu prevederile O.U.G. 34 / 2008, privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional unic pentru apeluri de urgenţă, numărul unic pentru mesajele asociate apelurilor de urgenţă în reţelele publice de telefonie mobilă este:
Potrivit O.U.G. 34 / 2008, privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional unic pentru apeluri de urgență, apelul de urgenţă reprezintă:
Conform Legii 60 / 1991, privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, stabilirea persoanelor responsabile pentru conducerea adunărilor publice reprezintă una dintre obligaţiile: